freedayyy

min nya grej för fredag, jag vet normal tjej..
ska iväg på tonår snart, när angelica är klar, haha hon äter och så och det har redan börjat, skit bra aså :D
men jag har lekt med hennes webcamera, den är skit rolig, så så är livet, det är sketa kul, juste vi skrev dikt i skolan, jag orkade inte riktigt, men jag skrev såhär tror jag

den röda bollen studsade
den nuddade en mans ben
han fångade den röda bollen i sin famn.


nu vill jag stressa angelica, men hon snackar lite med jeppe, så det är taskigt, men ha det bra!


Kommentarer
Postat av: angelica

HAHAHAH älskar dig säris <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-10-02 @ 01:32:53
URL: http://angelholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback