att vänta på nåt som aldrig kommer, är onödigt

mina dagar/veckor känns lite fullspäckade nu med så mycket dans, men det är sjukt kul!
köpte en tröja idag, for your information, från gina tricot! (bild sen)
det kommer nog bli dans 4/5 dagar i veckan nu framöver, lite uppträdande sen!
ev. folkets 29oktober, om det går att fixa
varberga julbord- datum(?)
sen var det nåt i november med sandra

men det blir nog bra ska vi se!

det känns så tomt utan dig,
att inte få känna dig nära,
att det är du som finns där.. i mitt huvud
du puttar bort allt annat, i mitt huvud är det bara du

det får mig att bara tänka på dig
att bara ha dig i mina tankar
det är dig jag lever för

only you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback