b-day, and I wish for better

5maj
jag har lyckats fyllt år nu också!

7maj
Borde sova..
ska sova snart..
japp det ska jag..
jag har inte bloggat på länge, för jag vet att det enda som kommer komma är bara känslor och hur allt är, känns inte så nödvändigt men nu tror jag att jag ska börja plocka upp allt bloggande igen, faktiskt!
och inte bara skriva om mig och mina känslor.. jag "skriver av mig" allt för ofta, inget är egentligen intressant..
jag ska försöka få ordning på allt igen så hoppas vi att det löser sig
jag har sagt det förr, jag säger det igen; MUSIK ÄR MITT LIV! DET ÄR SÅÅÅÅÅ JÄVLA BÄST!!!!!

have a nice night!

PEACE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback