våffeldagen

nej, jag har faktiskt inte ätit några! har inte orkat göra några, Sveriges Värsta Bilförare va på tv nyss, hur kan man va så dålig på att köra! det är otroligt, att dom kunde få sina körkort från början, AMAZING!
imorgon med folkets och sova över hos jenny kommer bli grymt kul, saknar människorna! bebbe, jenny och angelica, fööör myyyys kommer det att bli!
i skolan är det väl inget speciellt imorgon, jag kommer nog inte att blogga förräns på kvällen imorgon, jag åker inte hem imellan folkets och skolan, fixar mig först hos angelica sen hos jenny, så ni får helt enkelt vänta på inlägg! snart ska man sova så man pallar imorgon, så jag är pigg och taggad! För det kommer bli grymt!

   mylovetoyou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback