slagg hos jenny♥!

vet, ingen update på ett tag!
26mars2010 packa på morgonen direkt för att kunna åka direkt efter skolan till Angelica sen vidare till Jenny, så direkt efter skolan drog jag och angelica direkt till henne, och kasta oss in i duschen. sen fläta jag angelica och mitt hår, jag gjorde även några söta bullar i håret.. sen osminkade och ofixade som vi va, satte vi oss tillslut på bussen och åkte till Jenny, där jenny och Rebecca befann sig! sen så var vi där och fixa ett tag, sen så gjorde jenny mig chockad och sa; David och Kevin kommer! man tänkte typ ; jaha så som vi ser ut! men dom kom och vi snacka med dom ett tag sen drog dom, så fortsatte vi fixa, sen vid 21.10 så skjutsa jennys pappa oss till folkets, så då var vi där, vi skrek väl lite och lite sånt,hahaa. det va lite folktomt! jag blev lite ledsen eftersom Pascal va DJ! så vi drog halv 1 typ, så skjutsa vi hem rebecca. jag, angelica och jenny sov över, myspys, somna väl vid 3 eller nåt, vi var väl lite trötta.hahaa...
27mars2010 sen vakna vi vid 12 tror jag, och vi låg och snacka ett tag, sen så vid halv 3 så gick vi upp och åt frukost, duktiga, sen kom Rebecca igen! och vi snacka och hade lite kul. sen så drog angelica hem :( men vi andra fortsatte och ha kul, sen vid 21 eller nåt sånt så drog vi till nya bron i lillån och mötte david igen, fast bara snacka lite sen drog vi hem, och Rebecca åkte hem, så nu är jag och jenny kvar och har kollat Millenium, och jönssonligan! längesen!

TACK FÖR HELGEN UNDERBARA MÄNNISKOR!♥
ps. på måndag får jag ny mobil!
ps*2. ska vara söt och leta efter söta bilder på jennys data, men inga är från helgen!
söta jenny!♥
orkar inte rota igenom jennys dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback