kan fötter gå av?

anledningen till att jag fråga va för att idag så hade vi inget att göra efter skolan och jag och angelica tänkte vi hinner till angelica och lämna saker och så innan skolbussen går, men nejnej, så klart inte, kom tillbaka vid kvart i 5 när bussen gick hem kvart i 4, så va skolan låst och mina badgrejer är där! så jag dampa ur mer när jag insåg att det inte gick någon buss hem, så vi vandra runt undertiden blev mina fötter så kalla så när jag skulle GÅ hem vid tio i 6, försökte jag böja på tårna, så knäcktes det i tårna! Jag vandrade hemåt och insåg att jag hatar det där jag bor! JAG VILL FLYTTA! men påväg hem blev jag iaf varm..


                            xoxoemmacarlström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback