I'll take it all out on paper

jag känner att jag vill skriva av mig lite, jag vet inte riktigt egentligen vad jag ska skriva om, det känns som det alltid som om det är nånting, att man sårar någon, att man förlorar någon, eller att det känns som att allt går åt helvete, jag inser nu att ni kanske inte kommer fatta något av det jag skriver, om att såra människor eller att allt blir fel, jag vill aldrig såra någon fast jag har säkert sårat ett antal personer genom åren, jag vill be om förlåtelse, men hur gör man det, på riktigt? att någon man älskar som kompis eller mer, slutar ställa upp, vart tar man vägen? ska jag lita på människor som säger saker? eller är orden som kommer bara lögner..jag har tänkt på allt länge jag vet inte hur jag ska göra med nåt av det..kan man ha ett fejkat smile hur länge som helst..eller kommer nån gång komma på mig...jag har alltid trott att allt kommer ordna sig, men är inte så säker längre..att allt bara kommer tillbaka till mig..att allt kommer rinna över en dag..nu vill jag att folk ska vara ärliga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback