dagen

synd att maggi missa :((
vi hade lite snöbollskrig i skolan, sen fick jag nåt att jag va tvungen att hoppa i en typ liten backe vi har utanför fönstret, så vi gjorde lite hopp och rull ner för där, vi blev inte liiiiiiiiite blöta, för skööna, ankido hoppa i snön med t-shirt idiot:$ så kom jag hem och så hände lite och så vad det med det.
så maggi bli frisk min bäjb! ♥
btw tänkte på hur många inlägg ska man i snitt göra för att få en bra blogg? aså jag menar jag har gjort nästan minst tre varje dag den här veckan, för jag har kommit på att en blogg måste inte ens va bra kolla bara Kissie, och amir, gaybloggen :S det är ju jätte tråkigt att läsa, så kom på att jag borde också kunna bli känd, fast jag är inte så intressant men vem är? 

                             xoxoemmacarlström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback