i'm blond on the outside!

jag färga håret i förrgår, nu ska jag färga igen, om mamma kommer hem, jag kanske inte pallar vänta på henne, klockan tickar liksom..
helgen spenderades med angelica!

PÅ TORSDAG!!!!!!!!!!!!!


jag saknar dig, jag saknar oss
jag gissar att du inte ens tänker på mig
men jag får leva med det..
du är det vackaraste i mina ögon
jag saknar dig så sjukt!
du är underbar..
jag vill säga, men jag vågar inte klicka
upp din ruta och skriva till dig,
du är i mina tankar hela tiden!
jag förstår inte hur jag ska
gå vidare..
det är det svåraste av allt, att se dig gå vidare
det gör mig förkrossad..
fan va jag hatar att jag älskar dig...

Kommentarer
Postat av: GUNNARSSON

FLYTTA HEM TILL MIG HAHA

finns alltid om de är nått älskling!

älskar dig så enormt så de går fan

inte att beskriva med ord,

10 års vänskap är mycke,

men mer ska de bli.

älskar dig emma carlström(L)

2010-06-09 @ 15:01:20

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback