26 juni!

åkte till mellringe, träffa jenny och bebbe, sen träffa vi maggi och meriam, sen åkte jenny till sjukan och maggi gick hem,  vi andra gick till edessa, mums, jag älskar kebab:blush:♥
sen kom kerim, vi satt på ett dagis, moget, haha, sen kom maggi tillbaka, och vi snacka, sen drog jag, rebecca och kerim till skolan och va där, sen gick bebbes buss, och jag och kerim cykla till ica, och köpte glass, härligt info!
sen drog vi två tillbaka till dagiset, för jag skulle vänta på angelica och kerim orka inte åka hem,
å vi satt och snacka i 1oh en halvtimme, sen drog vi till varberga centrum, angelica kom dit, och vi sa hejdå
ANGELICA ÅKER BORT EN HEL MÅNAD!!!!!!!!!!!!!!
det borde inte vara tillåtet!!!!
jag kommer sakna henne så sjukt mycket!
men jag åker bort i två veckor men ändå! 4 hela veckor!!!!
annars var det en bra dag, emma thinks!



sötbild asså!

för underbara!!!!! ♥



peace out!

Kommentarer
Postat av: emma leijon

sv: hahahha ja det är han, men zac är lite söt ibland också :$<3<3

2010-06-26 @ 23:43:54
URL: http://emmaleijon.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.

förlåt bebi:((((((((((((((((((((((

2010-06-28 @ 00:40:34
URL: http://angelholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback