danmark-sommercamp

sommercamp i år var grymt!
det va ett lag från Uganda där som spela fotboll som bodde på samma ställe, och dom lärde vi känna lite grann, så får se om jag åker till Gothia Cup för att träffa dom igen, det vore riktigt kul!

bilderna kommer i random ordning!

jag, frida & william

vilma, valter & william

erik (julias kille)

william

det va afrikansk dans!
abel, julia, jaci. det va dom från uganda vi snacka med mest!

jag&william

dansen

john(?) & jaci
lite pinsamt kommer inte riktigt ihåg vad dom heter, det va en 20stycken där

närbild på william

dans

jag& erik
valter & william

jens& vilma, jag& william


POFF! där somna valter på typ 2minuter!

rasmus

jaci & emma

ETT FILMKLIPP PÅ VINNARNA I AFRIKANSKA DANSEN!!

julia & abel!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback