Tisdag !

Faktiskt en helt okey dag !
blev ju lite snöpulad, först av Kerim,
som bara lyfte mig och slängde mig i snön :o
sen när vi sluta så messa zach eller angelica
och så drog vi upp till vilorummet där zach va
så var vi där tillslut kom Ulla och prata med Zach
när vi satt där, och så kom Hanna och så kom sötaste
och kolla in och sa kanske till folkets :D
sen slapa julia till mig-.-
sen så snöpula jag och elin henne ! hahahha
sen så fick jag hämnd av henne och gustav !
NOT NICE !!
sen drog vi hem till angelica i någon timme sen kom mamma och hämta
då åkte vi till mormor och morfar och kusiner va där,
eftersom mormor och morfar drar till Thailand på söndag och är borta en månad !
jag och filip planera och flytta dit sen när jag fyllt 18 (A)
vi drog hem vid 20.00 så max skulle hinna se matchen !
så duscha direkt skrev ut låt och så sen nu slappar man bara,
imorgon blir det "profilvisning" vi ska uppträda för nya elever typ !
vi tar våran Öppethus Låt !

Coldplay - The scientist (akustisk) - för er som glömt !


puusscchhaa
                      xoxo emmacarlström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback