talk, talk, and more talk

jag borde egentligen sova, men vem pallar det
när man är inne på msn, och dampar med angelica bebis (L)
imorgon blir det bad med Julia & Niklas på Eyra badet (y)
saknat alla mina älsklingar nu på lovet som fan (k)
dom är fan mitt liv alla vänner som hjälper mig hela tiden
som fattar vad jag behöver, jag är så glad att jag har dom !
Sen på lördag blir det mys/foto kväll med Angelica !
hon har ny kamera och saker, så jag kommer ha en bättre kamera
en min cp, jag får låna hennes , Wieeee !
Plus att jag blev jätte sugen på CHOCKLAD !!!
och vi har typ ingen hemma !!! vad gör man ?!?!?!
mer inlägg kommer det bli !

en grej till, är det någon som bryr sig om julkalendern,
annars tar den bara onödig tid att lägga upp ?!

NU ska jag gå och rota i köket (A)

                 pussschha


                                                      xoxo emmacarlström

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.

ÄLSKLING!

ja, imorgon/idag blir det mys till 110% !

jag älskar dig babu, kan knappt vänta till

jag får träffa dig igen :D:D:D:D:D:D:D:D

<33333333333333333333333333333333333333333

2010-01-09 @ 04:18:21
URL: http://angelholm.blogg.se/
Postat av: EMMA.

sv: angelica

JA SOM FAAAN (L)

ÄLSKAR DIG MED KYCKLINGKORV (L)(L)(L)

2010-01-09 @ 04:21:31
URL: http://emmacarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback