sista helgdagen...

Sista helgdagen nu, SÖNDAG !
den va skön, slapp, sov till 12 sen starta datorn,
och åt mat vid 14.30, sen vid 17.10 nångång
satte jag och mamma oss i bilen och så hämtade vi angelica
och åkte vidare till Idrottshuset, där det var A-lags match, bror spelade
dom vann med 29-18 tror jag det blev, vi fota lite grann med angelicas system
tog lite med den andra efteråt, så får se sen när jag har lagt in dom på datorn
om någon är värd att lägga upp på bloggen ;)
sen åkte vi hem skjutsa hem angelica hem och gjorde mat, för gott !
nu har jag tråkigt och det är skola imorgon så ska väl snart sova,
kollar Johan Falk - vapenbröder

         puuuuussschhaaa

                                 xoxo emmacarlström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback