Måndag igen !

Bra start på veckan måste jag säga, hela helgen spenderades med underbara Angelica,
idag "sluta" vi vid 13 , alla skulle vara i idrottshallen det va lite uppvisningar och matcher mellan elever och lärare, det va faktiskt lite kul att se, jag har inte så mycket mer att skriva förutom att jag tycker att Julias fot ska bli bra, den stuka hon på dansen igår, MUPP.. Nästa måndag är det dans på gården, reggaeton ! (stavning xD)
TAGGAD TILL FOLKETS PÅ LÖRDAG OCKSÅ !! PARTYPARTY !!!!!!



becca e bra (K)



adrian :D

marcus :D

Wille körde sitt gulliga jag, som vanligt :D


Kommentarer
Postat av: Rebecca

vilka fina pojkar du hade på bild (A)

<333

2010-01-25 @ 16:56:48

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback