jag e kotte, angelica är kyckling....

Fyfaan vilken bra natt !
med, angelica, oskar och niklas !
den va dampig om vi säger så, kommer bilder med
antagligen några på angelicas blogg senare när hon har kommit hem och allt sånt !
jag fick en present av angelica kyckling, EN CHOKLADASK, den var väldigt välkommen !!!
och även lån av angelicas gamla kamera eftersom hon fått system, LYX !!!!!!
massa bilder tagna, vi somna väl runt 6 nån gång, med lite dampprat,
och oskar fatta nada, hahah sötnosen !
det e fjädrar av alla täcken överallt, hahahhaha  !
vi prata om shampoon och toarullar, jag vet det låter cp, vi va väl det !
fatta jag och angelica två veckor ifrån varann, vi klarar knappt nätterna när det e skola !!
niklas hade köpt, en chokladkaka, chips och cola, det gjorde inget bättre !
massa bilder kommer nuuu !!!!


niklas och angelica <3

oskar lekte med Ipoden (A)

angelica, oskar och niklas :D<3

chocklad (L)(L)(L)(L)(L)(L)

till slutligen en ego bild !!

nu ska jag och angelholm fota lite

pussschhaaaa!!!


                           xoxo emmamariacarlström

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.

ÄLSKAR DIG

<3<3<3<3

2010-01-17 @ 16:00:43
URL: http://angelholm.blogg.se/
Postat av: EMMA.

Sv. ANGELICA.

ÄLSKAR DIG OXÅ

<3<3<3<3

2010-01-17 @ 16:10:27
URL: http://emmacarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback