inlägg?

Hur många inlägg måste man göra i snitt om dagen
för att ens komma upp lite i bloggandet?
jag har hört att man måste ha ca 5 stycken per dag,
men räcker ens det när det är så många som bloggar ?!
det är ju sådär kul att ha blogg för tillfället,
eftersom man inte har så mycket besökar och kommentarer
besökare har stigit en aning men inte mycket,
försöker att länka på många ställen till min blogg,
tillexempel för mina kompisar och deras kompisar,
jag hoppas allt snart går framåt
annars får vi se hur det blir med blogg och sånt

men skulle vilja veta ungefär hur många inlägg man behöver i snitt
men det är säkert hur många som helst :/

btw, funderar nu på mobilt bredband så jag kan blogga på alla möjliga ställen
stan, bil, tåg , osvosv

men snälla människor länka min blogg så mycket ni orkar :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback