Fredaaaaaaaaag !

FRREEEEEEEEEDDDDDDAAAAAAAAAAAAAAAAAAG !!!!!!
som jag har längtat :D, snart ska man göra rasta flätor, så man kan ha najs krull imorgon på folkets !!
jag e överdrivet taggad !, så det känns som det e mycket utropstecken !!
igår blev det mässan med angelica och idag blev det mässan med jenny älskling som jag har saknat som jag vet inte vad !!!!!!!!!!
köpte bara nougat (A)  PUSS PÅ DET !!
imorgon blir det som sagt folkets och ska ha kjolen och lila tröjan som finns i förra inlägget !




                  xoxo emmacarlström

Kommentarer
Postat av: DIN ÄLSKLING JENNY hahaha

BÄSTA DAGEN!

Älskar dig enormt nougat gumman ;*

<333333333333333333333333333333

2010-01-29 @ 19:37:35

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback