eyyyraabaadeeet



Eyrabadet med Julia och Niklas idag,
ja, några försörde våran dag men det löser sig nog
dom försökte ta kort och allt, jag blev as arg sen
när dom följt efter oss tag precis innan vi skulle hem
satt vi i barnpoolen (I know mobbade)
dom följde efter dit och börja kasta med bollar
så dom kasta på Niklas hela tiden, så när vi skulle
gå blev jag as arg och resta mig upp och glodde
sooom faaan, dom blev typ röda i faceet
sen gick bara, och då gick dom också !
så nu sitter jag här med Julia (som har lite svårt med svenska :s)
och äter godis, och as garvar !!

                 puusssscchhhhahaahaaa

                                            xoxo emmacarlström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback