I have to say this before it's to late

jag ångrar saker jag har gjort fel, som jag undrar varför jag gjorde, men nu kan jag inte spola tillbaka och få göra allt bra, jag hatar att jag gjorde så mot dig mamma, vi har haft mycket nu sista tiden, och jag har sagt saker som jag inte menar och jag ångrar det djupt, jag såg dig lida över det, jag försöker bättra mig, jag lovar !
snart vet jag inte vad jag ska göra mer, men det börjar bli bra nu igen, jag hoppas det inte kommer tillbaka, jag har mådde dåligt över saker som sas, som jag inte visste hur jag skulle hantera, jag saknar tiden när man va lite och bara kunde va.. jag vill tillbaka allt för ofta.. men snart måste jag ta klivet ut, jag måste kämpa, men jag litar på att du står vid min sida mamma, och hjälper mig när jag behöver. jag har sårat dig allt för mycket, jag ångrar det nu, direkt när jag gjort något jag inte borde, tänker jag på dig mamma, och fattar att jag gjorde fel, jag hatar att ha fel med vissa saker, men att jag svikit dig, är mitt fel. jag skulle kunna skriva hur länge som helst, jag är så ledsen för allt jag gjort..
jag borde säga dom här fyra orden oftare;

Mamma, Jag Älskar Dig ♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback