en underbar helg med bästaste ♥

Idag är det alla ♥ dag och Sultan & williams födelsedag, Grattis på er båda, Sultan du gör mig glad, hoppas du vet det♥  William så skön kille, får en alltid att skratta !♥
en underbar helg har det varit med bästaste Angelica, har haft sjukt kul, vi träffa Oskar och Marcus på Fredagen innan vi drog till Angelica, sen på lördagen drog vi på ÖSK match, bror spelade inte, han har valt att jobba istället, och han funderar faktiskt på att sluta med handbollen ! vi träffa Hanna där, mysmys, satt och skratta i en timme,  jag och angelica drog till Donkan efteråt och satt och prata lite så, träffa vi oskar och wille och hade mys med dom hela kvällen innan vi drog till Angelica för ännu en natt, sen nu sitter jag redan hemma igen och bara ler åt helgen, den har varit great verkligen !!!
Imorrn äre dans ♥

babe allt du säger, jag tar åt mig, fatta att allt du säger betyder en massa för mig, dina ord hjälper om jag är nere, dom får mig att le, jag skulle inte klara om du ljuger för mig, jag tänker på dig

bilder från träffen med marcus och oskar, och matchen på lördagen !




egooo :O



 
grattis sultan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback