dagen i längre format ♥

dagen började slappt åt vid 16.30 sen vid 18 sa mamma "vi ska åka om 30minuter" så då vare upp och slänga på sig lite kläder och så sminka sig lite snabbt, jag va inte den som va segast i våran familj heller (Y)
sen när vi va framme vid Lalla och Benny och dom så blev det in och äta lite chips och kex och ost, mysmys, sen var det ju melodifestivalen och det va väl sådär bra, jag diggade Salem Al-Fakir men annars så vare lost.. sen drog Mamma, Anders, Lalla, Benny, Evelina och Max på rockfesten, kvar var Jag, Alice, Filip och Fanny, vi hade lite film och godis mys, sen vid 22.30 så sa jag åt alice att börja göra sig i ordning och hon lyssna, så jag följde med henne upp och borsta tänderna osv. sen läste vi sen tog det väl 5minuter så sov hon och jag drog ner och satte mig vid datorn, sen vid 01.00 drog Fanny, då kom Filip fram till att det skulle vara smart att sova eftersom han ska upp klockan 09.00, så då va jag ensam kvar uppe men efter 10minuter kom mamma, anders, Lalla och benny hem.. så då drog vi hem och det anders slöddra as mycket, han hade druckit LITE sa mamma, menmen..
sen skulle vi gå in från garaget till huset och jag bara garva Anders slöddra och snubbla och tappa nycklar och jag vet inte vad, sen kom vi in och han börja ropa på katten och hon blev livrädd, stackarn !!
det va väl ungefär min dag.. ♥

lite bilder från kvällen;

storebror ♥

mami ♥

evelina ♥

alice gullunge ♥



ps. tjäna en hundring (Y)


                   xoxoemmacarlström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback