started out like any other

drog i väg vid 4 och träffa angelica vid skolan, sen kom angelica på att hon glömt sin väska med pengar och allt hemma, så vi cyklade hem till henne, eller ja, vi kom inte hela vägen, i skogen, man cyklar igenom står nån och pekar ner i backen, och vi typ "öhhh...." men det va Jakob, våran gårdsledare! haha, han hade hittat en undulat! en gul söt sak, sen fråga han om nån hade en bur, och ja.. jag har ju haft fåglar så nu står hon i mitt rum och sover!
sen kom vi allafall iväg på bio, eclipse blev det, emma leijon hängde på också, riktigt kul, jag kom även på några riktigt mogna frågor om vampyrer, hahha! TAYLOR LAUTNER ÄR SJUKT SNYGG
efter bion drog vi tillbaka till mellringe, förbi wallerska skolan en sväng och så.. sen drog angelica hem vid 22, och jag och emma drog till McDonalds i Västhaga, haha! cheesburgare is tha shiet!
sen drog vi hem vid halv 11, 11 kanske!
så nu sitter jag här med en fågel?


angelica skulle bevisa att det va samma färg





love u girls! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback