everybody's changing and I don't feel the same

rätt mycket ändrat på bloggen nu, sånt kan man fixa när man är sjuk, haha
blir hemma imorgon också, tillbaka till verkligheten på måndag, mår bättre iaf!
och jag har suttit och kollat massa grejer,
random info jag har hittat;
Chris Brown fyller samma datum som mig, haha, bara för han är grymt snygg och bra så kolla jag upp han!
Carolina Gynning och Mattias Andreasson är modeller för scorett, sånt märker man när man kolla på tv, och då ser man det inte bara en gång... haha
Max Carlström min bror, är rätt bra att ha,FAST han sjunger typ heeelaaaa tiden.. men om två dagar flyttar han:(
det va bara lite olika saker. hahaha!


jag tror på det jag vill, allt annat är bullshit, hoppas det är sant, det folk säger, att jag är värd nåt bättre..


Kommentarer
Postat av: Diyar

2010-08-26 @ 21:51:15
Postat av: Diyar

vadå bra på bild -.- haha <3

2010-08-26 @ 21:51:43
URL: http://diyarbabamiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback