the day!

tog bussen till Jenny bästa! så satt vi inne ett tag och vi åt och sen åt vi tårta också, mummms! sen gick vi till coop och skulle köpa lite godis, tjockisar, påvägen mötte vi Andrew och jenny var såklart tvungen att retas lite, han var på väg till träningen, så när vi varit på coop gick vi och kolla på deras träning, haha, gulligt folk detdär! men sen gick vi hem till jenny igen och jag fick reda på att jag va tvungen att dra pga dom dåliga bussarna!!!! klockan kvart över 8 gick bussen, så fick ta den och vänta på stan till 21.25, eftersom det inte är samtrafik! så jag satt och frös på stan i 40 minuter!!! fatta om jag va arg när jag kom till ica där mamma va!! men sen kom jag hem iallafall! sköönt!
så nu har man bestämt att man ska träffa maggi imorgon, eftersom vi är lediga även då! vi ska dra till stan och bara hänga i thinkt.. har saknat henne faktiskt!!

maggi är söt, som vanligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men söt bild..................



men jag är alltid söt(a) hihi <3

2010-04-08 @ 21:15:51
Postat av: EMMA.

svart till; ...

sötaste maggi!! <3<3

2010-04-08 @ 21:17:15
URL: http://emmacarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback