sunny day

Det va soligt idag när jag åkte till stan, jag blev för glad! träffade Rebecca och Jenny på stan, OMG dom nya bussarna för sega...jag är inte glad på dom alltså, det har blivit sämst! så vi gick runt lite, alltså killarna som jobbar på McDonalds är för läskiga, dom bara kommer där och skräms! dom kollar vid toan, och dom slänger ut oss 24! skulle till Angelica och hämta lite saker som jag glömde, men hon va inte hemma när dom andra drog så jag åkte till Gården och hade det soft där, va ensam ett tag sen kom folket! kollade på film från Fear factor, för kul, men så äckligt, en stor applåd till er som ställde upp på allt det där äckliga!
mamma hade köpt lite påsk godis, så nu ska vi käkaaaa

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback