redan torsdag!

Emma likes it!!! det är redan torsdag, det menas att det är fredag i morgon, OMG LOVE IT!!!!
kanske träffa pappa imorgon.. om inte något annat händer
idag var jag med angelica och vi hade fööör kulit, sen så drog vi till gården och hade lite små damp och Ankan bakade Scones..MM mummsss! det va underbart.. vid 20.00 drog angelica hem skulle färga håret, bra däär flicka lilla!!! jag borde också snart, lite blondare till sommaren och brunett till vintern igen, för ni vet väl att jag är Blond egentligen?! vid 20.30 drog jag och det har regnat hela dagen så messade mamma och bad henne möta mig, och min underbara mamma gjorde det !!


People, Music is the best thing in this damn world, I promise you that !!
don't forget check out the music part of this blog!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback