No more airplans in the sky for a while

Efterskolan stan med Wille, Oskar och Angelica sen så wille hem och vi andra till gården efter oskar hade ätit, vi spela lite bandy och biljard och sånt.. nicenice... sen hem iallafall på kvällen då jag hörde om
Vulkanutbrottet på Island som folk kanske känner till, det är så att det har varit ett vulkanutbrott i en vulkan på Island så nu är nästan alla flyg inställda i Europa, för röken som blir är farlig och slår ut motorer och sånt, så dom vågar inte köra med flyg, så det har väl skapat en annings kaos!!
btw,
en av dom sötaste killarna jag sett på länge satt på bussen hem och jag kunde inte sluta le efter det! omg han va underbart söt, jag har ingen anning om vem han är, men enormt söt!

imorgon blir det angelica igen, och kanske picknick om det är fint väder?


peace!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback