my weekend!

jag har inte bloggat nåt, jag vet! men nu är det så att jag har varit lite upptagen känner jag!
i fredags så stanna jag efter skolan och va med angelica, marcus och oskar på gården och lite så..
sen så sov jag hos angelica för jag orkade inte åka hem. vi kolla lite filmer och så på kvällen vi somna tidigt må jag säga! men sen på lördagen så va vi hos angelica nästan hela dagen till 5 eller nåt, och då gick vi ner i källaren och hämta lite filmer och så drog vi till oskar där marcus och wille va också, wille va frisk och brun :/ vill ocksååå!!!!!!
vi drog hem vid halv 9 vi drog förbi mellringehallen eftersom det va örebrocupen men alla höll på att dra därifrån så vi stanna aldrig, så vi fortsatte hem till mig, vi åt, kolla film och åt cheesballs och drack cola! mmuummmss!!! sen så va vi så duktiga att vi somna vid 6 imorse! opppss!
sen idag så väckte pappa oss genom att ringa! najs... så vid halv 4 så åkte vi till oset och man va ju bara tvungen att älska vädret för sjutton!!!!! det va mys med lite bakadpotatis på Bells efteråt!
angelica tog mycket bilder, väntar på att vi ska ha tid att skicka... busy girls! 
 Imorgon Måndag; så är det dans så kommer inlägg efter dansen!


peace♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback