GOOD DAY

cyklade för första gången i år, till mellringe och träffade Angelica, Oskar, Marcus och bruna wille, lyxunge jag vill också åka utomlands!!!! dagen va i allafall bra, och jag har haft kameran och tagit lite bilder, vi va på skolan och spelade basket och hade fett mys där, sen så drog vi till ica och satt utanför ett tag, sen drog vi till marcus pappa och där hitta man roliga saker, en peruk! gud va kul, fast håret hade börja lossna, men ändå. helt svart, såg ut som en häxa, fast längden på det håret, ME LOVE! det va under naveln och lite till ! sen drog oskar hem vid hakv 8 och då drog vi till wille vid 8 och satt där i en timme och käka popcorn och drack cola! me love that too! vid 9 tog jag och angelica våra cyklar och drog hem till oss, sen ringde jag jenny påvägen men hon åt så pratar med henne på msn istället, så jag ringde angelica, och hon såg typ två snygga killar och hon sa vad dom hade på sig så dom vände sig om och kolla..hahhhahaa... smart tjej hon den dära är!

nu ska jag hämta kameran så KANSKE det kommer lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback