cyklat runt, runt....

en av dom värsta cykeldagarna i mitt liv!! har cyklat överallt, först till skolan, och det va så niiice väder!! me love it!!! så vi hade en lektion ute, och idrotten va riktigt rolig, vi garva så himla mycket, och jag och Adrian va kungar på att dansa... hahha... sen iallafall så cyklade vi till angelica efter skolan, och vi skulle äta när vi kom fram och då har man cyklat vid mc i rosta och dom som har varit där vet att det är två "kullar" typ, dom är enormt jobbiga! så först en gång över dom, sen ville vi ha ketchup till korv med bröd lixom, och då fick vi cykla till Willys, så över "kullarna" igen, och sen tillbaka efter det... sen så efter vi ätit så orkade vi inte vara hemma så då cyklade vi till Ica och solade, mm nice... så över kullarna igen och tillbaka dit vi börja typ, hahha.... sen så cyklade vi till Seidi haha, fan va garv det blev, sen därifrån till gården senare, och sen dans!! och dansen är som vanligt kul och det lät mycket i ryggen nu när man inte tränat på ett tag, men snart är vi igång med riktig träning, ska träna mer gym med pappa och lite så. sen cyklade jag hem igen, och duschade och åt. nice att vara hemma måste jag säga och nu ska man sätta på nåt bra program och mysa lite, max hade köpt chips och grejs, mm måndagsmys:$

imorgon träffa jenny gunnarsson my love!

peace!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback