times square can't shine as bright as you...

Ett snabbt inlägg om dagen;
Vaknade 12 typ prick, gick upp duschade,
messade maggi och bestämde när vi skulle åka
bussen gick från Varberga 13.51, gud vilket minne
man har då, mamma skjutsade mig dit,
så tog jag, maggi & Sandy bussen till stan
hade hoppats på rea på lurarna i Wesc butiken
drog till Carlings sen H&M maggi köpte en tröja
efter det drog vi till conventum och kollade
örebrocupen i fotboll, Gabi kom efter en stund,
efter ca två timmar blev vi hungriga så tog bussen hem
och åt och nu 4 timmar senare så sitter man här och bara slappar

en soft dag om du frågar mig, har saknat flickorna så mycket !!


Gud har inte sett dig på några veckor nu,  saknar dina blickar
som du ger mig med dina stora bruna ögon
din doft, gör mig knäsvag, jag blundade och drömde
om allt bara kunde vara sant så skulle det vara underbart
det enda jag vill e att ha dig nära, om drömmar kunde vara
verklighet, skulle jag ha dig, Du är drömmen jag drömmer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback