Oh God I Miss You So Much !

Imorgon åker Angelica, gud jag kommer sakna henne fruktansvärt att inte kunna mess eller träffas det e så jobbigt. kommer ruttna bort men jag har Jenny som jag får träffa efter jul !
idag va bara en slapp dag, att bara hemma kan vara skönt, men idag va det nästan jobbigt !
sitter och kollar SOS familj fy fan va sjukt det kan vara ! 
max kommer hem imorgon tror jag, på torsdag får jag min dator, Ipod touch pch pengar!
så glad!
Jag hatar vinter för det e så kallt, dom vill att jag ska frysa ihjäl, jag trodde det skulle bli varmare på jorden ?!?!?!?!
Kan inte sluta lyssna på Martin Tingsek killen har en sån jävla röst !!


xoxo emma

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.

jag saknar dig, bästa!

vi måste ses på en gång när jag kommer hem,

då ska vi sleepa över, tycker jag allt!

älskar dig, REMEMBER!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-12-23 @ 20:06:20
URL: http://angelholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback