Nya bilder snart !

snart en ny dator då läggs dom nya bilderna in, och då blir det bra!
på fjäskdagen kan man inte säga mer en att den va grym, vann en sovmorgon !
idag var det julavslutning så bussen gick hem 10.30 fett skönt, max sov fortfarande när jag kom hem, den skiten, lämnade precis av honom hos Roy &co på lan, så sitter på mammas laptop för tillfället, får min NÄSTA VECKA !!!
har kollar musikhjälpen, vilken jävla grej, och fan va pengar dom har fått in, Awesome !!
på musikhjälpen va en kille med Magnus Tingsek, sån jävlaa röst, emma is inloove,
laddar upp en låt så får ni kolla själva det e sååå braaa....!!!!!!
Nu väntar tre egentligen rätt tråkiga veckor, angelica drar till finne-finland, det som e bra e att man får träffa Jenny bebe igen har saknat henne otroligt mycket !




xoxo emma

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.

förlåt för att jag lämnar dig älskling :(

saknar dig redan!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-12-22 @ 20:36:06
URL: http://angelholm.blogg.se/
Postat av: emma.

sv angelica.



jag saknar dig som en bajskorv saknar toalett:s



det lät fel men, jag saknar dig som fan, KOM HEM!!



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-12-22 @ 22:03:02
URL: http://emmacarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

kommentera gärna! kram emma:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback